torsdag 20 mars 2014

Weber Truck Tour!

http://www.webergrill.se/nyheter-fraan-weber/evenemang/weber-truck-tour.aspx
 
I morgon åker jag och en kollega till Stockholm där vi ska besöka Weber Truck Tour! Ska bli sjukt inspirerande och man känner sig lite som ett barn dagen innan Julafton. Ska bli skoj att höra vad dem stora pojkarna har att säga :)
 
Anledningen till att vi ska åka dit är för att få lite mer kött på benen inför den kommande grillsäsongen. "Grill" som fenomen har ju bokstavligen exploderat dem senaste fem åren och det finns väl inget som tyder på att utvecklingskurvan kommer gå ner, snarare tvärt om! Jag jobbar i en Ica Maxi butik, just nu som ansvarig för bland annat Trädgård och Grill. Så behöver ni utrusta er med nya grillateraljer så vet ni vart ni skall komma...
 
Jag kommer såklart uppdatera er med massa bilder från touren efter morgondagen så ni kan vara lugna men fram tills dess så får jag önska er en go kväll!
 
Jo just det, jag måste passa på att nämna att jag gett denna blogg en egen Facebooksida och självklart vill jag att du ska like'a och diskutera grill där inne nu under säsongen!https://www.facebook.com/jimpsgrill/ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar