måndag 4 mars 2019

Bildfixning under arbete

Idag har jag inlett arbetet med bildfixning och med det menar jag att jag försöker återställa bortfallna bilder på bloggen. Tråkigt att det har blivit som det har blivit och detta beror på att en tredjepartssida ändrat sina bildlänkar och inte längre kan användas. Finns ju inget tråkigare än tomma bilder kan jag tycka, känns lite B!

Nu har jag iaf återställt "grillskola" och "våra grillar" sidorna. Ni får ha lite tålamod med receptlänkarna och gamla inlägg, det kommer ta ett tag innan jag kommit ikapp med dem. Jag tänker att jag tar dem pö om pö och låter det få ta lite tid, det är viktigt för motivationen nu att få ut lite nytt känner jag och jag håller nu på att fila på ett nytt inlägg under våra grillar där Kamadogrillen skall presenteras som utlovat, följt av dem andra grillarna innan vi dundrar in i allt vad våren har att erbjuda!

Apropå våren så började jag faktiskt precis just idag att bygga upp grilltillbehören på jobbet! Ger mig så mycket energi och det är så jäkla skoj att det äntligen drar igång nu. Kommer mer inspo och info om detta när det tar lite mer form :)

Ha det fint! /Jimps

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar