måndag 22 februari 2021

Grillsäsong 2021

 

Vi är påväg in i Grillsäsongen 2021. Vi har ju ett jävla skitår bakom oss, det tror jag att alla kan skriva under på! Det här året börjar ju i samma bana men förhoppningarna är att det skall ljusna mer och mer med tiden. 

Jag skrev ju en del förra året och körde då mitt #jimpsgrill2020, där jag gjorde utförligare recept än tidigare. Det vart en del bra inlägg tycker jag och jag har fortfarande några recept kvar som jag inte har lagt ut, så dem är tanken att jag lägger ut så småningom. Iår är det 2021 och då tänker jag att jag köra en "hashtag" igen och då blir det ju #jimpsgrill2021 såklart. Jag kommer göra en del recpet på samma sätt som förra året när det känns relevant, men jag känner iår att jag är mest taggad på att inspirera med "enkelet", "basic" och "nytänk". 

#jimpsgrill2021 kan alltså bli lite annorlunda mot tidigare. Ibland utförliga receptinlägg men mer ofta lite kortare tips och idéer om saker jag tycker är roligt och intressant för stunden. Samt kanske också inspiration och produkttips. Vi får se vad det blir, men tanken är iaf att det skall bli mer uppdateringar om vad som helst och inte brara massa långa massiva inlägg som majoriteten som läser inte tänker laga hemma på sin egen grill iaf :)

Jag har mycket idéer här och nu, sen får vi se vart det landar. Men jag tänkte inledningvis prata och inspirera om vad man kan kika på för grillar om man är intresserad av att skaffa en ny grill till våren. Det finns ju ingenting som är så roligt som att börja laga mat på en ny grill :) Det kan bli ett, eller flera kortare inlägg så håll tillgodo... 

Vi börjar där sen får vi se vart det till slut landar...

Måste ju också nämna att Landmann som jag har haft en del obetalt samarbete med tidigare begärt konkurs. Nu tror och hoppas jag att det kommer lösa sig och att dem kommer leva vidare framöver. Jag tänker inte skriva mer om det just nu utan jag avvaktar ett tag, men jag kommer skriva ett inlägg om Landmann inom kort. 

Ja vi hörs av inom kort :) //Jimps

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar